torsdag 4 oktober 2007

mcdonalds

jag har jobb!

legat sjuk i en vecka nu, och tappade rösten i fredags. söndag kväll ringde björn på mcdonalds nära mig och undrade om jag hade tid att komma ner dan därpå för intervju, och givetfallet sa jag ja.
jag slängde inga hamburgare på fönstren och jag spottade honom inte i ansiktet. jag fick 3 minuters intervju då vi hann täcka alla nödvändiga och även onödiga (björn ska på semester, guess how I know) ämnen vi kunde komma på. jag startar i mitten av oktober!

replay-stövlar! alldeles för dyra, 1450 :-
ska ner och kolla om jag hittar billigare varianter av stövlar som går att ha i vinter. jag ska unna mig en lång, härlig höstpromenad. äntligen.

kl 08:54 imorse ringde johanna från mcdonalds på backaplan, där jag var på intervju förra veckan. hon hade intervjuat 7 st för en heltidstjänst. hon väckte mig.
jag var den första hon ringde till. jag tackade nej till jobbet.

Inga kommentarer: