torsdag 25 oktober 2007

min fot gör ont.
min fot gör ont och jag har tejpat alla lister utom en.
min fot gör ont och jag har tejpat alla lister utom en och jag har lärt mig att spackla.

jag tycker om att spackla.
jag tycker om att spackla och imorgon ska jag börja måla mitt rum.
jag tycker om att spackla och imorgon ska jag börja måla mitt rum och jag vill gå ut.

jag älskar att dansa.
jag älskar att dansa och jag kan inte gå.
jag älskar att dansa och jag kan inte gå för att min fot gör ont.

min fot gör ont.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken färg/färger blir det?

Elin sa...

jag gillar min cykel.
jag gillar min cykel, men kan inte cykla.
jag gillar min cykel, men kan inte cykla for luften ar full med rok.

jag vill ata mat.
jag vill ata mat, men det gar inte for sig.
jag vill ata mat, men det gar inte for sig because I'm on a diet.

jag hatar rok.
jag hatar rok, for det hindrar mig fran att cykla.
jag hatar rok, for det hindrar mig fran att cykla och darfor kan jag inte ata mat.

jag gillar min cykel.

the colour of insanity sa...

det blir créme-grått :D jag ska minsann ta kort så fort det blir klart, så ska du få se julia :D

the colour of insanity sa...

elin, det där värmde! jag tror vi just uppfann och införde ett nytt versmått.