måndag 29 oktober 2007

footloose biljetter, checked.

HA HA HA!

jag vrålade av skratt när jag fick höra att en arbetskompis till pappa hade gratulerat honom till biljetterna till footloose. tävlingen gick ut på att man skulle ringa ett nr och använda sin inte alltför vissna sångröst och sjunga ledtemat till footloose. hade själv missat att läsa tidningen igår, så jag visste inte att jag hade lyckats vinna biljetterna.
alla som hört far min ta en ton förstår min reaktion när jag hörde att snubben på jobbet trodde att han vunnit dem själv.
kändes rätt gott, nu har jag iaf 2 biljetter till musikalen. nu återstår bara torsdagens kareokeuppsjungning på hard rock. I shall be there (vipbiljetter, middag för två och två biljetter till musikalen.. inte helt fel)!

4 kommentarer:

Anonym sa...

SWEET!!!
dude, efter detta så bara måste vi ha en 80's musical movie night!!! och sjunga och dansa med till kevin bacons heta moves!!!
you so didn't forget to be awesome

the colour of insanity sa...

heck yeah! it'll be musicals all night long, dancing and false singing to it. oh yes.

Anonym sa...

who ever hits a right note or key has to drink!!(päronsaft)

the colour of insanity sa...

I'm up for it!