onsdag 17 oktober 2007

You Can't Be Serious!

jag är helt vild & galen över mina nya idéer!

jag _ska_ åka till london, jag har bestämt det nu. det lär dröja ett tag innan det blir av, av den simpla anledningen att jag ska hinna bo med min syster först, och helst även jobba som reseledare i alperna.

jag vill luncha med snuten i Californien.
elin, ha tålamod.
risken är överhängande att jag kommer över, om jag bara får pengar till det.

jag kommer att göra spelningar i gbg!
det är bara en jävla fråga om tid. jag ska få det gjort, för jag vill det så innerligt att jag till och med kan tänka mig att blackmaila (vilket, med dagens teknik, är en rätt så simpel action) nattklubbsinnehavarna.
hang on to your shorts bara en stund till, det kommer det kommer.

no worries.
jag kommer att ta världen med storm.

och joel, du ska vänta dig inom en snar framtid en öl & muffins-kväll. jag kommer till sthlm!

tallyho!
over n out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Elin sa...

just say the words and I'll come pick you up at LAX and we'll go straight to Camarillo's Police Department.

Anonym sa...

Sweet!!
Wait...
Good, my shorts are still on.

the colour of insanity sa...

keep you pants on, too, damnet! ..or don't ;)

oh and elin.. I'll try to be there ;)