onsdag 24 oktober 2007

footloose

jag har just, för första gången i mitt liv, sjungit för en telefonsvarare. inte vilket låt som helst, mina damer och herrar, utan (hör och häpna!) LEDTEMAT I FOOTLOOSE!

detta visste jag inte vad det var förrän kl 23.07 ikväll, dvs 53 minuter blankt före tävlingens slut.

mitt kännetecken är att vara i sista minuten, gott folk, om jag ens är så tidig.
jag vill ha de där biljetterna! mamma hade sagt åt mig att ringa för några veckor sen när annonsen kom i tidningen, och jag kom på den nu ikväll. jag ska ha de jävla biljetterna..! (och våga inte utmana mig om dem..)
jag lät garanterat som en kamel :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Oh geez, Louise...nanananana nanaee"

the colour of insanity sa...

damn du visste den! :P hur kunde du?! är jag den ende som saknar allmänbildning inom musikaler?

Anonym sa...

har man bara sett filmen så fastnar låten direkt...or is that just me?

the colour of insanity sa...

jag har aldrig sett filmen, det är nog därför :O
måste skaffa lite allmänbildning asap, I know. ska se den, men helst vill jag se musikalen först.