söndag 30 september 2007

ang. min arbetsintervju imorgon

hon (23:42):
kan du inte be att få flytta på intervjun då?

jag (23:43):
han ringde ju idag och ville prompt att jag skulle dit imorgon

hon (23:43):
haha, satan!

jag (23:43):
den jäveln hörde att jag var utan röst, jag lovar det var därför han sa imorgon

hon (23:44):
elak jävel då med andra ord...hur tänker du göra?

jag (23:47):
gå dit och äga ut honom i en orddebatt!

hon (23:47):
yey! *hejar på*

jag (23:47):
om inte det funkar tänker jag frusta iväg några baciller på honom, och sen tänker jag skrika åt honom med min hesa röst och slänga en hamburgare på fönstret när jag går.

hon (23:49):
haha, tycker bäst om hamburgaren på fönstret! passa på att sikta på ögonen när du vräker baciller över honom. man är tydligen känslig där.

jag (23:49):
..så du tycker att jag borde spotta honom i ögonen?

jag (23:49):
jag har hört att spottet innehåller mkt baciller.

hon (23:52):
du kan ju vänta tills det känns som om intervjun går skit (om den gör det), men annars har du min välsignelse att spotta på. ^^


jag känner tröst i detta. jag står inte ensam. jag har stöd. hon backar upp mig!
all you need is a hug and some ice cream.

2 kommentarer:

Elin sa...

vem är denna härliga "hon"? :D :D :D

the colour of insanity sa...

gabriella, barndomsvän som jag inte träffar ofta men snackar med oftare. sjukt jävla ball tjej :D (du vet en sån där som julia som ser så snäll och oskuldsfull ut och ibland bara slänger ur sig helt groovy kommentarer!)