fredag 3 oktober 2008

valar, sen bundaberg och dyk

igår såg jag mängder med valar, filmade och tog kort (bifogar lite bilder och tjafs så småningom, men just nu är jag sjuk och mår pytt, så inte nu för fan). vackra, häftiga och rätt lekfulla :D

imorgon sitter vi i bilen och åker ett par timmar till bunndaberg. där är det ett rom-distilleri (tror jag det var) och en väldans massa bra stränder. ska åka ut med en båt på söndag, gör ett dyk (mitt första utanför kursen!) och ser mig om lite vid havsbottnen och bland alla hajar och annat myspys.
återkommer måndag kväll, hör av mig och uppdaterar alla då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saaaaayhhhh haaaiiii toooohh thheeee whaaaaales fooooorh meeeeeh:)

Anonym sa...

*gasp*
Do you speak WHALE?!?!?! :O

the colour of insanity sa...

I speak whale ^^ saw heaps of themeverywhere, got pics and fairly good vids of em. it was terrific ;D