måndag 13 oktober 2008

flygplatsen i singapore

mmmmmmmmbvzzzzzzzzzahhhhhhhhh.
fortfarande pa flygplatsen har i singapore, lamnar nu denna plats om lite drygt 1 h. forsokte sova pa en bank, men jag ar helt enkelt inte trott. jo, trott, men rastlos. gar itne att sova da.
nar jag kommer hem vet jag itne vad som ska handa. ska bli spannande. far se vart vagen for mig, allt kan handa.. kanske sverige, men kanske kan jag locka med mig syster yster pa en vecka utomlands.. (tror inte hon skulle ha sa mkt emot det)

jag vill woka. nar man ser det har golvet har blir man alldeles konstig, sen tar musiken dod pa en efter en stun.d morsan har hamnat i ngt slags hummande tillstand dar hon mest bara sitter och mummar och hummar for sig sjalv och inte yttrar ett enda ord till ngn. hon ar inte arg, det ar bara sa folk blir i den har vanthallen. allt i kombination gor en alldeles galen.

fordelar: flygvardinnornas utstyrsel; supersnygg. verkligen.\
golvet VID FORSTA ANBLICK, efter 3 min mar man sjukligt.
skulel fungera bra som en psykvardsanstalt.

de envisas med att ha exclusiva och dyra blommor och inomhusvattendetaljer overallt.
nervost nervost nervost.
and btw, prova springa allt ni har igenom den har terminalen! itne bara for kanslan av extremt nervsammanbrott nar de vita lysroren i taket flimrar forbi eller nar golvet ser ut att fa liv och borja rora sig, utan ocksa for nojet att fa en hel skara patrullerande vakter hack i hal i full karriar, i tron om att det hant en olycka och att du sjalv ar boven.

1 kommentar:

Julia sa...

åh, det enda som slår att springa snabbt i ett stort innomhus område är att åka inlines i ett:)