fredag 12 september 2008

mitt jobb och australien

i onsdags bytte jag, för första gången i mitt liv, en toalettsits. jag gjorde det på jobbet.
nu är jag officielt en allfixare.
igår jobbade jag min sista dag på ett bra tag, åker till australien om 9 h 15 min! först ett kvickt stopp i singapore, sen vidare to my beloved aussie and my oldest sis.

jag skriver nu live:
2206: packar. har just tagit fram väskan.
2236: maudi ringer. ska jag ut?
2239: kanske.
2255: nej, jag ska inte ut. hinner inte. oduschad, letar jobb & lägenhet.
2256: "är det du som kollar på Sahara? -nej. -aha, trodde du var i vardagsrummet. -nja.. packar. är Sahara bra? -ganska så, men rätt svår att komma in i om man inte sett hela. -....*vandrar dit* ja, speciellt om eftertexterna rullar.."
2303: fan vad trött jag blir på folk...
0000: boooooooring!
0008: nu ska morsan prova byxor som hon säger att jag måste lägga upp.
0030: hittade den röda och den orange sköldpaddan från liseberg. jag hade gett mkt för att göra om den dan, trots snurrandet och det tillfälliga illamåendet var det en bra dag.. ligger en rosa cowboyhatt i garderoben och väntar på bättre stunder.. nu driftar jag.
0040: the orange turtle comes with me.
0049: bambi goes autogiro:brb:

0130: fyfan. nu ska jag skriva om mitt personliga brev samt uppdatera mitt cv rätt grovt. sen söka jobb. jag lämnar huset om ca 2.5 h.
först en dusch.

Inga kommentarer: