torsdag 27 mars 2008

I've had SUCH fucked up days!
jag ska skriva det har pa svenska, sa inte fel personer laser det.
en av natterna var jag ute, planerade en stor kvall och big night it was! scotty's, bar cuba, piccadilly, postkeller, och slutligen, smaragglandes, kandahar. att jag inte lar mig, jag hatar kandahar och kandahar hatar mig. jag har nu varit dar 2 ggr, och gar ej tillbaka.
postkeller firades i sann dans/diss-anda; jag och tess spenderade 3 timmar more or less dansandes till allt som spelades. vi var beundrade, vi var rentutav avgudade, hyllade, vi var stallets centrum!... och vi radissade alla som over huvud taget tankte tanken. fanns mer eller mindre hela tiden en eller ett par st killar som stod med hakan i golvet och dreglade, men jag och tess tog priset i konsten att dissa varje stackars sate som kom fram till oss. till slut gav alla upp, de insag att vi bara jagade bort dem.

efter postk drog tess hem, och jag var i valet och kvalet. slutade med att jag bestamde mig for att hanga pa nar sam gick till kandahar. tess akte hem och baddade extrasangen i sitt rum i villan (andra sovplatsen dar de som inte bor pa kk bor) sa jag skulle slippa ga hem till kk dar eggs lag och hostade hela natten.
kandahar gjorde mig forbannad.
end.
jag gick hem, kall som satan och full som ett as. kom till villan 5.30, smog in och forsokte somna vid tess. somnade kl 7, vaknade 7.30, gick upp och tillbaka till kk for att skotta sno. fran det sa jobbade jag hela dagen. natten darpa; big fucking night out. har blir det bara varre och varre.. jag drar inga detaljer, men jag kan avsluta att pa det stora hela var jag forbannad pa sam (minns inte exakt varfor, men ngt var det), jag hittade eggs halvt medvetslos inne pa tjejtoan, sa jag slapade upp henne och fick lovat att ngn skulle ta hem henne. blev kraftigt berusad och hittade gracie, en tjej som jobbar pa scotty's hotell, som skulle hem samtidigt som mig. hamtar hennes jacka, halvt drar halvt bar henne till taxin, ser till att hon kommer hem, aker hem till kk.

e ringer i panik och ber mig komma och hjalpa henne, sa jag traskar dryga 2 km, fortfarande way past salongsberusad, till en 40årig javels hus. drar ut henne, nitar javeln, slapar hem e och kommer hem strax efter kl 5 pa morgonen. inser att jag aldrig hann tvatta dagen innan, sa jag kollar alla fickorna pa byxorna och hamtar skitiga trojor och gar ner och startar en tvattmaskin... kl 5.15.
kommer tillbaka till rummet, dar e har massor av historier att beratta. hon har varit hog pa kokain hela kvallen, forsokt snylta allas drinkar, sen till slut sa 40snubben att de kunde dela taxi sa kunde hon komma hem till honom och ha lite kul (det var for ovrigt han som hade forsett henne med kokan hela kvallen). hon hanger pa, och nar han forsoker ngt sa ringer hon mig.

kommer upp kl 8 pa morgonen, skottar, ater, hanger upop min tvatt, inser att jag just tvattat min nyckelknippa och min planbok m tillhorande pengar och visitkort till jobberbjudanden..
ingen somn inatt heller, var utebig one eftersom egss sticker.see ya

Inga kommentarer: