måndag 24 mars 2008

2 veckor, ledig dag

I'll be home soon, spread the message. we'll party all night long, spread the message.
tell all girls to clear off whatever they're doing the weekend after the 9th of april, we're having the hell of a party for natalia! all you slackers are going with us.
um, so... yeah. my day off, life is wonderful. ppl are starting to go back home now, there's not much to do any longer. less tourists, actually more skibums than tourists this week, as far as IK've seen atleast. so.
see you in about 2 weeks, work on your fucking table dance all of u, I won't be the only one posing on top of a table, just so you know. I've alreade got a few ideas for a good partynight. we'll see what happoends.

3 kommentarer:

Anonym sa...

...är det bara jag, eller har den här dagboken bytt inriktning ifrån att vara "hösten med all sin depression/jag är emo och pessimist"-bloggen

...till "tourettes syndrom/inget kan gå fel i hela världen/ska inte ni också ta knark era jävla töntar/woooHOOOO i'm alive"-bloggen?

*kärlek*

the colour of insanity sa...

ledsen att saga det, men for tillfallet hae jag en annan livsstil an hag har hemma. lever pa ett helt annat satt. anledningen till att jag svar till vansinne ar att jag varje dag far minst 3 utskallningar qacv chefen, och jag vet inte om du provat pa dwet men det gor mig galet trott. jag borjar svara langt mkt mer an jag normalt brukar. och borjan av _INTERNETDAGBOKEN_ (ej blogg) var inte emo, den varsom jag kande justr da. nu har jag en annan verklighetsuppfattning efters9ojm jag leverett annat sorts liv nu an forut.

Anonym sa...

okej internetdagboken då :P
och ang. tourettes.. fatta att jag drev med dig kanske? :P jag hade ju bara roligt åt det. jo skit fick jag faktiskt i lumpen. det gör faktiskt gott, för till slut tål man rätt jävla mkt stryk. och trötthet går ändå alltid över till slut. speciellt om man får milkshake och massage ;)