torsdag 27 mars 2008

gardagens aventyr

nu till senaste natten;

sa, jag vaknade alltsa idag kl 8.41, fortfarande full. tankte "dra mig" lite innan frukost, somnar om och vaknar 10.30 och har alltsa sovit langt forbi frukost...
igar somnade jag en svang fore jag gick ut, hade druckit en del under kvallen. vaknade strax fore 23, gjrode mig klar och gick till scottys. sprang pa en sydafrikansk vit tjej som bor har pa kk i lagenheten. hon ar full, men det ar inget emot vad hennes bror ar: packad som jultomten pa midsommar. sa vi gar fran scottys, jag hjalper Claire (tjejen) att fa hem Andrew. forst till busshallplatsen, sen bankomat, sen till taxi (eftersom bussen skulle droja nara 1 timme).
under hela den har parsen har andrew trillat nara 10 ggr, och jag har dragit upp honom och aven hindrat honom fran att stupa x antal ggr. att namna ar aven att han ar minst min dubbla vikt. jag sag honom for ovrigt halvnaken i lagenheten pa onsdan da jag gick in for att dammsuga och de inte hade gatt.
sa antligen ivag med honom, of till cuba. claire och jag drar nagra jaegermeister och en smirnoff ice till c och cuban cocaine (blue drink) till mig. sen varsina cubans nar det blir last call. slutar med att vi shottar en bla drink. gick mkt snabbare. jag inser att jag ar for tipsy for att kunna gora en stroipedo, sa jag halsar den pa hederligt gammalt vis.

till postkeller, mer drinkar. 3 jagershots och en mkt fancy grymt god drink som jag inte kan uttala namnet pa. dansgolvet. sen forsvinner jag en tund och halsar pa mina vanner vakterna som var ledigas igar. kommer tillbaka in, da sitter claire och sover vid ett bord. drar och slapar ut henne, far pa henne jackan och helt enkelt bar ehnne till taxin. hur jag lyckades vet jag ej, jag ar langt mkt mindre an henne, och helt nykter var jag ej. kommer hem, drar henne over pisten och in pa kk. nattar henne vid dorrn, gar upp.

jag har inget minne av det, men jag gick visst barsarkagang i rummet.. sag for javligt ut nar jag vaknade. fortfarande full.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt exakt såna här historier som jag hoppades du skulle samla på dig.

Klart jag är rädd liksom (det låter ju inte som världens säkraste miljö direkt), but I kindof want you to keep me scared... you know? :)

miss u

the colour of insanity sa...

det har ar en liten bråkdel av vad som hander, resten orkar jag inte skriva och det orkar du inte heller lasa, tro mig! det som ar fordelen ar att det ar långt mindre våld haromkring, finns nog många anledningar till det. dock var jag arligt talat lite nervos nar jag hamtade hem E från 40åringen.. hade kunnat hamna i trubbel dar, men jag hade tur.
okej att jag samlar pa mig erfarenhet, men det ar inte alltid det ar en fordel.