fredag 22 februari 2008

en vecka in i jobbet

hehehe, helt jävla underbarft! jobbar på Krazy kanguruh, kk, som diskare/shopbiträde. trivs kalasbra, har dock en lite speciell chef... han är.. som han är.
neways. min stil nerför backarna är väl inget man eftersträvar; sitter mest ner hela vägen, sorgligt men sant. kan ju trösta sig med att jag åtminstone är någorlunda nybörjare (snöbräda) så jag har en anledning.mina jobbkläder är ROSA. märk noga, små vänner, rosa. jag har aldrig sett så snuskigt snäll ut i mitt liv, okej eventuellt när jag hade den blanka rosa kjolen för många evigheters år sen (vilken du kanske minns, erika.. när du ogillade mig för att jag var klädd i helrosa). jag har en knallrosa jacka dä det står krazy kanguruh på ryggen, stort och tydligt. inte nog med att jag syns över hela staden, alla vet vilka som anställde mig! galet.

kommer med bilder om jag kommer åt, lånar mattias dator just nu. :)

be good stay good folks, update me.

4 kommentarer:

Anonym sa...

en rosa galen känguru som åker puka ner för backen...Not that far from what you normally do...

deltagreeneyes sa...

hehe, vad rolig du måste se ut.
och vad är det för ohyfsade fasoner du pysslar med; skicka sms kl 5:30 på lördagsmornar är inte snällt! så det så! bli inte arg, men det går lite dåligt med bilder...har så himlans stressigt med skolan just nu att jag knappt vet vad jag heter; gör ett grupprabete själv för tillfället :S
ska gottgöra dig så snart jag får nån sorts fritid.

the colour of insanity sa...

SKAFFA dig ngn sorts fritid, det ar vad jag gor! jag vet att det var elakt, men just da kande jag inte att jag brydde mig sa mkt. jag bjod iaf pa ett goptt skratt at mig, jag satt dar i trappen i over 2 timmar innan kockarna kom strax efter 7. svinkallt.

the colour of insanity sa...

ja iofs julle, det kan stamma.. jag ar farligt lik mig sjalv har, lite val lik.. kanske borde tagga ner lite ngn vecka, senast sa dansade jag allt jag kunde komma ihag fran thriller-dansen uppe pa ett bord pa ett nattstalle...