söndag 10 februari 2008

framme, st jakob, st a´nton, österrike

framme! äntligen på plats, några små missberäkningar senare är jag här. bagaget höll på att försvinna i zurich, och sen höll jag på att försvinna i zurich, men e´tt kortare stopp i bregenz elelr vad det nu heter, så kom jag hit. st jakob, ngt litet ställe med vitaväggar och utan stol. och utan inredning. i pricip.

erika, tar du kort? gör. nu. för jag vill se resultatet, och tya inte såna där klassiska som alla sett. be good, stay good, ciao.

3 kommentarer:

Författaren sa...

I see. Ja, det låter i varje fall oerhört spännande med Österrike! Omväxling förnöjer. Längtar tillbaka till Brighton varje dag i princip. Nu så är det omotiverat engelskplugg i Götet som gäller. Shakespeare har aldrig varit så malplacé.
Funderar på att flytta till Brighton i sommar och skaffa jobb, men vi får se vart det hela leder. Hoppas du får jobb down there, tror det kan vara en galet kul upplevelse. Låter onekligen spännande.

Och ehm..? Vad skulle kunna vara bättre än att Man Utd vinner europacupen? Eh, okej. Många saker, men om vi bortser från många saker.

Cheers!

deltagreeneyes sa...

Jag tar kort. Men jag har inga kick-ass än. Be patient :P
Kul ställe du har hamnat på. Tur att du hittade dig själv iaf:P

the colour of insanity sa...

öka maudiÖKA!! jag har inget att titta pü förutom massa tysktalande galningar :D och jag ska provjobba pü en australiensisk bar/restaurang imorgon, TJOHO!