torsdag 14 februari 2008

sista på ett tag

snittade upp ringfingret igår så grovt att det blödde hela natten.. ett ca 2 cm långt och några milimeter djupt snitt gj0rde jag, med hjälp utav diskmaskinen på jobbet (tror jag, inte helt säker på när det hände, såg bara massa blod). jag har nog faktiskt aldrig varit med om att jag blött så kraftigt från ett sår förut, det slutade aldrig :O
nu lånar jag johans dator för troligtvis sista ggn, så hädanefter lär det inte bli mkt skrivande av ;P
ni får klara er utan mig, för imorgon börjar jag åka bräda och då jävlar...!

be good, stay good.

3 kommentarer:

deltagreeneyes sa...

Mysigt värre :S Tur att du inte är rädd för blod:P
Gött att du har fixat ett jobb..som du får vara onykter på också, kan det bli bättre?! Har inte kunnat skriva så himlans mycket eftersom vi inte har någon data så det är mest skoldatan som gäller.Ta på dig hjälmen och en kudde på rumpan imorron så att du inte går sönder:P

Anonym sa...

Blod alltså. Najs. Det är bra för karaktären. Se till å läk bara.

Och pajar du dig själv när du åker bräda också så får du stryk. Inte gå sönder, em, lova! Okej? Okej? Okej.

the colour of insanity sa...

1) nej
2) nej
:P
jaghde inte hjälm ocfh jag skadade mig lite, men jag leverfortfarande! konstigt, men sant. halkar nerför pisten varannan kväll halvt mitt i natten, ska ut då och då.