tisdag 12 februari 2008

for now: intervjun klar, provjobbarimorgn!

HAHA! I'm the man, I'm the master!
kom fram i förrgürkväll, ringde pü ett jobb igür, gick pü jobbintervju idag, och provjobbar imorgon. givetvis fick jag tag i den värsta grymma baren dessutom.. Crazy Kanguruh.
tydligen är det den mest välkända baren/restaurangen här ;D
snubben som har stället, G, han verkar vara en pernilla fast äldre och i manlig form, han är dü inte rädd för att säga vad han tänker och tycker. bra tycker jag iaf, men jag kan inse varför vissa kan ha ett problem med det.

internet är snordyrt tyvärr, sü uppdateringar blri inte alltför ofta. kostar 2 kr/min :(
ska minsann fira genom att leta upp köket pü mitt boende och laga ltie god mat!

jag har sü mkt sjukt att berätta.
jag har hälsat pü österrikiska hästar, extremt välskötta djur. trevlig ägare var det ock :) han bor alldeles vid mitt tilltänkta jobb, dvs sü högt upp pü berget man kan komma.. som alltid..
man kan ju früga sig vad jag har för förkärlek till berg, för jag lyckas alltid hitta minväg sü högt upp det gür.

3 kommentarer:

Anonym sa...

aww, dude, sweet. jag sitter här och slowly driftar iväg till my dreamworld.
Which is there to keep me from baging my head against the desk right now...

the colour of insanity sa...

joina en vecka eller två här då hun. du kan få krama mig halva dagarna och åka bräda andra halva.

Anonym sa...

jo, men jag tror att krama dig är det ända sättet för mig att åka bräda och inte på ända;)