tisdag 20 november 2007

mitt nya ord är weblog.

stubbe. regn, vit himmel, fuckad dator. går till datorn där nere, där installeras det, men skiten har inget uttag för mic. jag hatar hatar.
kryper på knä för mina datorer så länge. för länge, skulle aldrig någonsin göra det för en människa. nej
min stora krukväxt ser ut som ngt taget direkt från växthus,. kylskåp- och den är fin bredvid sängen.

syrran sov hemma här inatt och jag fick känna samma som jag brukade känbna när hon alltid bodde i rummet bredvid trygghet
jag satt inne hos henne flera timmar, hon ville sova vid 23.30 flör hon har skolan idag, jag stannade till två. hon sa att jag inte fick gå förrän jag var färdig, och jag spelade in på datorn spelade in mycket massor. hungrig.
satt med gitarren. katten genom dörren, sa "hej sötnos" syrran undrar vad jag säger. ho nser katt lockar påden och kissen hoppar upp och ligger på vita oklädda täcket hela natten
varje gång jag ser honom spinner han i ljuset från dataskärmen-
malin sover och sover
jag slutar spela gitarr hon vaknar till och ber mig spela nothing else matters
jag spelar den och sjunger om och om igen tills hon är helt borta och sover lugnt med katten på det vita täcket syrran har två täcken.
lägger ner gitarren och stänger av datorn, klappar kisse godnatt och säger ut i luften till syster yster
sover vid 4, upp 7, tandläkaren stressa stressa
sterilt.
jag hatar tandläkaren . hon var snäll, gäst på jobbet igår. jag tycker om henne.
hatar sterilt, hatar vita väggar och stark lampa i ögonen, flourlackning

jag ska handla och laga mat. jag vill ha wok. 12.50 - 12.58

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, just heard the prase of the century...
"I want you to know it, not google it!"

the colour of insanity sa...

fuck yea! that phrase demands a vip
in my blog!