torsdag 8 november 2007

cut lose, footloose

I'm all over my ears över dagen.
jag har inte bara skapat min allra första ovän på mitt allra nya jobb sen 3 dagar tillbaka, jag har DESSUTOM varit och sett förhandsvisningen (finare ord för genrepet, dvs platsen för misstag) av musikalen Footloose.

den var väl värd mitt odd samtal med en telefonsvarare, trots att den var amatörmässigt omgjord till svenska. det var, ur framförandets synvinkel, inte amatörmässigt. dock var ljudsättningen _sisådär_.
hats off för ljussättningen! skickligare har jag sällan sett. scenarbetet sköttes mkt diskret och smidigt, då detta var minimalistiskt och ordnades till stor del genom att skådespelarna flyttade de få rekvisita som användes.

jag känner mig ganska okej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

dude, you've been productive:)

Elin sa...

mans! mans zellmerlov!