tisdag 11 december 2007

nu börjar jag förstå vad jag behöver. jag behöver sysselsättning dygnet runt! det visste jag halvt förut, men det blir tydligare och tydligare.
kom hem från jobbet kl 2.30 ungefär imorse. jag var lite slö i kroppen, inget värre än så. jag tycker bra om den här känslan..

inatt när jag kom hem (efter att ha cyklat hem) så åt jag:
1 styck kanelbulle, djupfryst
1 piggelinglass, medans jag väntade på..:
2 rostmackor med skagenröra och gurka

nu ska jag ta mig en pizzabit. vi hörs.

4 kommentarer:

Elin sa...

dude. I eat so much right now.. I think i moght even work out more than you do. and that's A LOT.

the colour of insanity sa...

I don't do any workout right now :P so a 30 minutes walk is working out more than I work out:P

Elin sa...

I've been skiing 1.5 hours and snowboarding 1.5 hours a day. And I've done yoooga. I'm ripped, man. Ripped!

Puckolino Tenenbaum sa...

...väldigt intressant blandning där du...:O