tisdag 18 december 2007

jävla fucking satans retarded ass- mcdonalds.

idag fick jag veta att lönen räknas från 1a - 30/31a varje månad, sen utbetalas den med en månads förskjutning. det är ett jävla skitsystem.
hur fan ska jag nu kunna quitta jobbet och dra till österrike? fy fan.

jag (01:23):
jag är deprimerad och jag hatar världen, fast mest hatar jag mcdonalds.
jag (01:24):
de tänker ge mig högre status. arbetsledare är det tänkt. jag fick lämna tillbaka min "under utbildning"-skylt idag, jag fick inte ha den mer för jag är för bra.
Nicke (01:24):
och du hatar dom för det?
jag (01:24):
jag tänker kräva en fet löneförhöjning om jag ska bli skiftledare utan att kunna ngt.
jag (01:24):
jävla sadister. de tänker ge mig utbildning i allt.
jag (01:24):
och sen ett jävla bra betyg.
jag (01:24):
fan för dem.
Nicke (01:25):
ja jag förstår dig verkligen ;P
jag (01:25):
tack.

3 kommentarer:

Anonym sa...

they just keep finding new ways to drag you back in...

Anonym sa...

Ok, I'm being the ass who quotes her own blog but one of the songs that
"makes me all tense inside like I'm ready to run a mile the fastest I can, like I could scream or fly straight up in the air."
is this one: http://www.youtube.com/watch?v=PU-30OsZCa4

and I think you get what I said there and if you combine that with your hate for McD's and substitute the word "Jordan" in this song, Well I just totally see you jumping up on the counter at work screaming this song. If I ever make a movie, that's gonna be a part of it:)

the colour of insanity sa...

FUCK YOU MCDONALDS!
high school's over!