söndag 21 juni 2009

semester!

6 dar kvar till julafton! (nästan) och redan nu går jag på semester. jag drar till serbien, och ska springträna så ofta det går. BAMM blir av, jag blir illamående och knäsvag redan nu.
åker till Jön idag. tåget går 14.15, jag sitter fortfarande i p och väntar på bussen till m. missade den, hade inte hunnit springa (med tanke på en rullväska + ryggsäck med packning) på 4 minuter, vågade inte chansa på att den skulle vara sen, så nu sitter jag här igen. kommer vara i m 12.30, sen måste jag åka därifrån vid 13.10. blir en kort visit, men vad kan man göra? ska egentligen bara hämta pass, kamera och sovkläder där, resten är fixat ochpackat (har t.o.m. tänkt på att få med mig lite yoghurt på tåget, och mamma och pappa hade köpt en minichipspåse som får följa med också).

den här sommaren kommer att bli mkt träning, så mkt jag bara orkar med. det blir toppen, har saknat att träna på heltid. hoppas bara jag inte smälter bort och blir en liten vattnig pöl utomlands, jag är trots allt ovan vid värme (the curse of Sweden).

tallyho, gott folk. nu drar jag!

5 kommentarer:

Erika sa...

Jag hälsade på ditt jobb idag :p det gick inte snabbt för dem...dåligt. Men imorron ska jag bada :D Tjo!

Erika sa...

tjoho! jag hälsade på ditt jobb idag igen, börjar bli värsta stammisen:S satt ute i solen och käkade hambugare, så det finns lite hopp om att jag inte ser ut som ett lik jämfört med dig när du kommer hem...natalia är ju numera tydligen "brun som en neger" :p

julia sa...

tjohej! jag bada idag, det var skitkallt först och bara kallt sen men det gick! om det är så varmt ute att du springer i bara sportbh och den har ett nätmönster på baksidan, vilket en del har, kommer du få sommarens roligaste bränna:D

the colour of insanity sa...

trösta er alla med att jag inte FÅR ngn färg, och det är en standardregel. och tyvärr var det inte riktigt lämpat att bara ha bh på sig, det räckte med att jag visade mig i närheten av patrik ute i samhället så helt plötsligt var det självklart för alla att vi var gifta. då vill jag inte veta vad som skulle hända om jag hade sportbh på mig..

the colour of insanity sa...

jag vet erika, men det är okej att vara stammis så länge du inte beställer det största vi har på menyn varje gång. DÅ är det faktiskt lite sorgligt.