fredag 12 juni 2009

maratonträning: dag 2

jag vet att det saknas en maratonträning: dag 1, men det är av den simpla anledningen att jag inte skrev igår. igår joggade jag några timmar i extremt lugnt tempo. jag är inte helt van vid det, så det var trevligt och kändes väldigt bekant att shocka kroppen så.

idag sprang jag till jobbet (eftersom cykeln jag lånade av syrran igår faktiskt går tyngre OCH långsammare än att springa) och när jag hade jobbat 17-01.30 sprang jag hem till föräldrarna. jag är nu stationär på datastolen, snart även stationär för några timmar i sängen, innan jag åker till cykelringen för att se deras fina utbud av necessiteter.

we're on our way, woho. släng er i väggen, kenyaner, för jag tänker vinna ett maraton nästa år!

2 kommentarer:

Pat sa...

Hey, minns du homer simpson & spider pig? :D Här är en remix, funstuff höhö

http://www.youtube.com/watch?v=xl78htzd4t8

the colour of insanity sa...

hm. ska kolla på den imorgon när inte hela huset, inkl katten, sover. I'll be in touch again.