måndag 5 maj 2008

att radera ett lunarstormkonto:


jag livebloggar, and as we speak raderar jag min urgamla (och extremt oanvända) lunarstormadress; kom på att den inte var raderad, och detta insåg jag häromdan då jag fortfarande kunde logga in.


hör och häpna: den ska väck (äntligen).

jag letar upp sidan.
jag loggar just nu in. - klart.
inloggad. massa nya meddelanden från över ett år sen (hehe).
den enda sanningen på den sidan var vad jag skrev som presentation, alltså: det här är en site för losers.

jag har fått ett mail av en therese_bi som för övrigt avslutar sin frågan (om vi kan byta bilder, för att jag är så söt), via mail, med Kyss o Smek Therese

jag blir deprimerad.

jag brukade ha några hundra vänner på den gamla goda tiden. nu har jag 5 st kvar.
åååh.. bilder.. (23.49)

nu är jag klar (00.03).det var några fina bilder här.
jag letar som i helvete efter hur man tar bort skiten..
nu så..
de påstår att jag förr eller senare kommer komma tillbaka.
lösenord: jaghatardig
"Ta bort mig" klick.
"Är du absolut helt jättesäker på att du vill ta bort dig?"
JAFÖRIHELVETES. tack.
borta.

Inga kommentarer: