torsdag 3 april 2008

I love me!§

9 kommentarer:

deltagreeneyes sa...

Jag känner mig så úpplyst av detta inlägg :P
Men du, hur blir det, ska du komma hem nästa vecka?

Anonym sa...

greeneyes, jag tror jag lyckades förvirra E hemskt mycket, när hon gick på mitt Första-April-mail! Svalde det med hull och hår!

:S

Kan det möjligvis vara så att jag lurade henne SÅ snurrig, att hon glömde bort vad hon skulle skriva?

Ja nu skall det vara uppklarat i alla fall. Jag förklarade att jag var ledsen att jag var så lurig. Så vi får se om hon skriver något intelligent snart igen.

deltagreeneyes sa...

pat, nice work :P antingen så är det ditt mail eller så är det alla österrikare som smittar av sig (och nej, jag försöker inte alls påstå att österrikare är snurriga, men vad vet jag...umgås inte direkt med några så de kan ju faktikt vara det :P)

Jag tvivlar inte för ett ögonblick på att det kommer längre mer informativa mail snart, om de är intelligenta...only time will tell :P

Anonym sa...

Hihi... jag tror att om jag skulle reta Em lika mycket som du, så skulle hon bita mig. Hårt.

deltagreeneyes sa...

du tro mig, hon bits när man minst anar det...jag måste säga att jag blev grymt förvånad den gången på spårvagnen som hon bara spontant bet mig i armen helt utan förvarning, visserligen inte hårt men ändå :S

Anonym sa...

Jag gjorde en bild om ni vill se. Tog ett foto av Em och tecknade runt det, så det är en mix av fotomanip och teckning.

http://www.nordquistart.com/files/emi2.jpg

Anonym sa...

Jag kan se att det är *nåt* fel på bilden, men jag kan inte riktigt lista ut vad. Det är typ nåt med axlarna... Aja, det var inte meningen det skulle vara ett masterwork heller. Satt bara en halvtimme/timme typ, som en övning i ett nytt dataprogram.

the colour of insanity sa...

erika och pat, jag kommer förhoppningsvis aldrig sluta förvåna er, men jag kan säga att såna här inlägg är ovanliga. det kommer intelligentare postar, dock kan jag inte garantera att de är normalare men åtminstoe lite mer välformulerade.
och en sak till, erika: I had to bite you. det var ett måste, jag hade inget val. :P hemma på söndag kväll. I'll call you ;)

the colour of insanity sa...

Computadores, nice of you to drop by first of all. somtimes I write less intelligent but oh so honest posts (which you might've noticed by this very last one). glad you like it, write anytime. I'll read a bit more of what you've written later on when I get back home, right now I've gotto get a train back home for tomorrow, otherwhise I'll convert to the austrian religion and beliefs. see you later, cheers!