söndag 25 juli 2010

p!njk

jag tycker om pink,. man ser hur hela publiken blir snäppet mer bi för varj eminut man är där på hennes konsert.jag ska inte ge ngn utvädering på hennes konsert för den var mer eller mindre flawless, tro¨ts några konstiga oväntade tekniska abrott, men den hanteringen avprolemet gjorde det hela perfekt.

galet..
jag har aldrig känt mig mer singel och fri än när jag var där igår. jag vet inte hur jag borde uttrycka mig nu, men verkligen helt otrolig känsla.. inte så att jag bara skulle dra igång och ragga på folk eller att jag hade känslan av att alla avgudade< 05g<6hc< 1ag kunde få vem jag ville. jag har redan det, jag har redan årecis honom. mer känslan av att det är helt otroligt sjukt hur mkt skit och hur mkt bra jag nånsin varit med om när ingen annan varit där. e är den som vet mest, men inte ens hon vet precis vad jag tänkte, käönde och gjorde. helt galen känsla att bara jag styrde..
jag vet bäst, jag vet mest.
det är ovanligt.
jag har hunnit med förvånansvärt mkt under få år,.. jag är glad över det, kanske stolt, jga vet inte. glad på det sättet att n u vet jag precis vad jag vil ha och inte vill ha. lättare att sortera b6rt n4,1ag vet nästn allt nu. det k'änns stabilt , fast jag har som..
vad ska jga säga. jag har fastnat på såna tankar jag inte trdodde på, sånt jag inte trode fanns på rigit. my, absolut, låter bra, funkar inte i praktiken. men jag är helt fast, elt nere i det.. och jjag vill bara längre och längre ner i det. vill inte bort från honom alls, skrämmer mig faktiskt mkt... saknar den självkontrollen jag _alltid_ haft. vet inte alls vart den tog vägen och hur jag ska få tilbaka den...

godnatt. r på min soffa, ingen mer än jag i sängen. ska sova, hafrt bra tjejkväll idag.

Inga kommentarer: