fredag 20 februari 2009

igår var första dagen igen. tillbaka till samma skit. jag gör ett mkt bättre jobb när jag inte bryr mig, har jag märkt. det märktes tydligt igår.
jag gick runt och gjorde det jag blev tillsagd. när jag tog över siftet en halvtimme gick det bättre för mig än alla andra timmar på dagen. sen struntade jag i allt, och jag drömde ine om jobbhelvetet inatt. jag gillar att skita i det det känns bra för jag vet att det intve spelar ngn som helst roll.
jag missar scandinavium göteborg horse show deprimerande.

6 kommentarer:

Julia sa...

jag hörde någon säga att curiosity is the cure for boredom and that there's no cure for curiosity, så om man inte har någon curiosity är allt really boring

the colour of insanity sa...

och jag har ingen curiosity för mcd. nånsin.

the colour of insanity sa...

och jag har ingen curiosity för mcd. nånsin.

the colour of insanity sa...

och jag har ingen curiosity för mcd. nånsin.

the colour of insanity sa...

och jag har ingen curiosity för mcd. nånsin.

the colour of insanity sa...

och jag har ingen curiosity för mcd. nånsin.