söndag 21 december 2008

kurs i sthlm

jag sa ju det. det var ett jävla slöseri med tid att åka till sthlm. det hade jag kunnat berätta för alla som var intresserade redan långt innan.

kursledaren, L, sa, positivt som fan, till mig första dan jag var där (dvs dan före kursen egentligen började) att jag skulle skickas hem p.g.a. att mina chefer inte hade gjort sitt jobb, och att det ju inte var ngn fara, det var inte mig det skulle straffa. OCH VEM FAN straffar det om JAG blir hemskickad?!
STHLMS-LEDNINGEN SUGER MEST.
sen sa hon om och om igen att jag inte hade gjort ngt fel, att det bara var mina chefer som skulle få ta stryk för att de gjort fel, att det här var ett straff till dem, ngt som inte aaaalls gick ut över mig. för det var ju inte alls jag som blev hemskickad, nej nej. bara DE som fick skit för det. fan vad kolossalt dum det fan var.
idiothelvete.