Visar inlägg med etikett valar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett valar. Visa alla inlägg

torsdag 25 september 2008

scuba diving and all sorts of shitty things

check it out, going out on the late night. looking tight, feeling nice, it's a cat fight. I can tell, I just know, that it's going down...tonight.
at the door we don't wait cuz we know them, at the bar six shots just beginning.
that's when dick head put his hands on me, but you see
I'M NOT HERE FOR YOUR ENTERTAINMENT, you don't really wanna mess with me tonight.

fabulous day for a quick stop by the internet place, don't you think? ar fortfarande i maroochydore, men jag hade dagen ledigt fran scuba kursen idag. egentligen en 4dagarskurs mandag-torsdag, men det blaser alldeles for mkt idag for att vi ska kunna gora sista tva dyken idag. maste vanta en dag, forhoppningsvis kan vi gora dem imorgon, annars kraver jag de javl;a pengarna tillbaka eftersom jag aker tillbaka till brisbane pa lordag morgon och kan darmed inte avsluta kursen.
ahh, sunshine coast, sunreef diving. jag ar mastaren, helt enkelt: har tagit all teori (hade jag vetat hur teoridelen av certifikatet gick till hade jag nog faktiskt inte tagit cert for det) och gjort slutprov, godkand, 2 fel. har tva havsdyk kvar innan jag har avslutat kursen.

hehehe. forra ggn vi var ute pa havet (man gor 2 dagar pa havet, med tva dyk for varje resa) blaste det pa rejalt! fyra pers stod och harklade sig over bakandan pa baten mest hela tiden vi inte var nere och dok, och en av tjejerna klarade inte ens av att gora andra dyket for hon var sa sjosjuk!! hohoho. jag kande lite grann, men inte varre an om jag hade suttit i en bil 5 min och last ist for att se vart vi akte (nasta gng aker jag garanterat pa ordentligt ist...).
sag 3 valar (2 stora & en mini) och delfiner och en haj (som jag simmade bredvid) och 2 lobsters i roliga farger. en nemo, massa sjostjarnor, sjosjuka manniskor och diverse firrar.
det blaser tusen nalar over hela kroppen nar man vandrar pa stranden, det ar ratt kraftig vind. narapa storm, forhoppningsvis lugnar det sig tills imorg0n sa jag kan gora mina sista 2 dyk imorgon.